Blog

Használd a keresőt és a szűrőket!

<strong>Mikor kell webshopjának egységárat feltüntetni?</strong> Webshop árazás

Mikor kell webshopjának egységárat feltüntetni?

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.) 14. § (1) bekezdése rögzíti, hogy a fogyasztót a külön jogszabályban meghatározottak szerint írásban tájékoztatni kell a fogyasztóknak megvételre kínált termék eladási…

Bővebben
A webshop ÁSZF-ek leggyakoribb hibái! ÁSZF

A webshop ÁSZF-ek leggyakoribb hibái!

Egy naprakész, jogszabályoknak megfelelő ÁSZF nélkül nem működhet szabályosan a webáruház. Annak ellenére, hogy alapvető és minimum feltétel ez a dokumentum, nem könnyű feladat egy vállalkozás számára, hogy az…

Bővebben
Mit jelent pontosan a 3 munkanapos cseregarancia? Webshop reklamáció

Mit jelent pontosan a 3 munkanapos cseregarancia?

Minden webáruház tulajdonos ismeri a 3 munkanapos cseregaranciát, hasznos lehet azonban néhány részletet ezzel a szabállyal kapcsolatban tisztázni, hogy pontosítsuk, a gyakorlatban mivel jár ez, az általános szabályoktól…

Bővebben
Mikor nem állhat el a vásárló? Elállási jog

Mikor nem állhat el a vásárló?

Van, amikor mégsem állhat el a fogyasztó. Az elállási jog alóli kivételek Vannak olyan esetek, amikor nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. A  fogyasztó és a…

Bővebben