KIKÖTHETI-E AZ ELŐRE FIZETÉST A WEBSHOP EGY VÁSÁRLÓJÁNAK?

Egyszer már nem vette át a csomagot egy vásárlóm, ezért most nem küldeném ki neki amíg nem fizet

Lehet, hogy az Ön webáruháza előtt is ismert az a probléma, hogy a vásárlója nem vette át a megrendelt és kiszállított terméket, és nem is jelezte elállási szándékát. Majd legközelebb újra az Ön webshopját választotta, és ismét rendelést adott le boltjában és most sem az előre fizetést választotta

Megteheti-e a webáruháza ilyenkor (tekintettel az érhető bizalmatlanságra), hogy a megrendelés leadása után felkeresi a vásárlót és előre utaláshoz köti a megrendelés teljesítését?

Igen!

Erre azonban akkor van lehetősége a webáruháznak, ha ezt a rögzíti az ÁSZF-ben is!

Célszerű tehát az ÁSZF-ben ezt oly módon részletezni, hogy a webáruház jogosult a vételár és a szállítási díj előre történő fizetéséhez kötni a megrendelés teljesítését abban az esetben, ha a  vásárló már korábban rendelt eladónál úgy, hogy a terméket nem vette át vagy a termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza a webshophoz.

Fogyasztó Barát

Fontos azonban megjegyezni, hogy ha már visszaigazolásra került a megrendelés, és a szerződés létrejött, akkor a visszaigazolt megrendelést az abban foglaltaknak megfelelően, a vásárló által kiválasztott fizetési móddal kell teljesíteni. Ekkor már csak a vásárlóval közösen megegyezve lehet módosítani a fizetési módot!

Oldja meg végleg!

Tegye rendbe most a webshopja ÁSZF-ét, hogy az megfeleljen a májusi jogszabályváltozásoknak, és használja ki a Fogyasztó Barát minden funkcióját!

Iratkozzon fel a hírlevélre!

Ha Ön is szeretne a webshopokat érintő jogszabályváltozásokról értesülni, és ehhez hasonló összefoglalót kapni, iratkozzon
fel a hírlevelünkre!

Töltse ki adatait

Generálja a dokumentumokat

Fogyasztó Barát - beágyazó kódok

Illessze be a kódokat a webshopjába

Nincs több dolga vele

Általános Szerződési Feltételek

Adatkezelési Tájékoztató

Képes Fogyasztói Tájékoztató

Automatikusan frissül