Blog

Használd a keresőt és a szűrőket!

<strong>Mikor kérhet árleszállítást a vásárló?</strong> Webshop reklamáció

Mikor kérhet árleszállítást a vásárló?

Amennyiben hibásan teljesít a vállalkozás, a fogyasztó vele szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv, valamint a 373/2021 (VI.30.) Korm. rendelet szabályai szerint. Első körben kijavítást vagy kicserélést…

Bővebben
<strong>Miért fontos a fogyasztók előzetes tájékoztatása?</strong> ÁSZF

Miért fontos a fogyasztók előzetes tájékoztatása?

Az alábbiakban röviden összefoglaltunk egy jogsértést megállapító hatósági határozatnak az előzetes tájékoztatási kötelezettségre vonatkozó megállapításait és az érintett vállalkozás által arra adott válaszát. A fogyasztóvédelmi hatóság a jogsértést…

Bővebben
<strong>Mivel jár az önkéntes jótállás?</strong> Webshop reklamáció

Mivel jár az önkéntes jótállás?

A jótállás két fajtáját ismerjük: jogszabályon alapuló kötelező jótállást  és a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak…

Bővebben
5 webshop tévhit a jótállási jegyről Webshop reklamáció

5 webshop tévhit a jótállási jegyről

Ebben a bejegyzésben összeszedtük a jótállási jegyre vonatkozó leggyakrabban előforduló hibákat, melyeket a webáruházaknál tapasztaltunk.  1. Az eladónak elegendő egy jótállási jegy mintát küldenie a termékhez, annak kitöltése…

Bővebben