A digitális tartalom és az elállás
Ez a bejegyzés azoknak a webáruházaknak szól, akik digitális tartalmat
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 23. § (1) bekezdése alapján a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
Előfordulhat azonban, hogy a vásárlója mondjuk három terméket is rendelt Öntől, de csak az egyik vonatkozásában szeretne élni az elállási jogával, és csak azt szeretné Önnek visszaküldeni. lyenkor részleges elállásról beszélünk, melyre lehetősége van a vásárlónak.Az elállás jogát a termékek esetében önállóan is lehet gyakorolni!
De mi történik ilyenkor a szállítási díjjal?
Ez esetben a szállítási díjat nem kell visszatéríteni a vásárló részére, tekintettel arra, hogy a szállítási költség akkor is terhelte volna a fogyasztót, ha csak azt az 2 terméket vásárolja meg amit nem küld vissza, tehát csak a visszaküldött 1 termék ellenértékét kell visszatéríteni.
Tegye rendbe most a webshopja ÁSZF-ét, hogy az megfeleljen a májusi jogszabályváltozásoknak, és használja ki a Fogyasztó Barát minden funkcióját!
Ha Ön is szeretne a webshopokat érintő jogszabályváltozásokról értesülni, és ehhez hasonló összefoglalót kapni, iratkozzon
fel a hírlevelünkre!
Ez a bejegyzés azoknak a webáruházaknak szól, akik digitális tartalmat
A fogyasztó elállása esetén a webáruháznak nemcsak kötelezettségei, hanem jogai
Az év vége felé sok webáruház kínálja kedvezményesen termékeit, és