A digitális tartalom és az elállás
Ez a bejegyzés azoknak a webáruházaknak szól, akik digitális tartalmat
Egy üzleti weboldal szerepe sokrétű. Épp ezért sokféle szempontnak kell megfelelnie ahhoz, hogy támogassa a céljaidat. Hoztunk erről néhány tippet, hogy tudd, mire érdemes figyelned!
Annak jelentősége, hogy milyen a weboldalad, nem is kérdéses. Nagyon nagy súlya van, főleg, ha az egész üzleted az online térre van optimalizálva. Hiszen ekkor a weboldaladon dől el minden. Ha már ideterelted a közönséged, itt dönti el, hogy rendel, előfizet, vagy kilép. Ahhoz, hogy a számodra legoptimálisabb cselekvésre ösztönözd őt, egyrészt egy számára szimpatikus, átlátható weboldalra van szükség. Mely azt közvetíti az üzletedről a célcsoportodnak, amit te szeretnél üzenni róla. Másrészt pedig egyértelmű irányításra, a látogató terelésére is szükség van. Hogy oda kattintson, ahova te is szeretnéd. Nézzük a lényeget 3 pontban, és egy profi tippet hozzá!
Ez azt jelenti, hogy nagy eséllyel szükség van előre definiált célközönségre, vagy célközönségekre. A weboldal pedig legyen rájuk szabva. Grafika, stílus és kommunikáció terén is. Legyen egységes összhatás, egyértelműen célzott kommunikáció. Másrészt pedig érdemes lehet a keresőoptimalizálás szempontjait is figyelembe venni, és ehhez igazodva szövegezni az oldalt. Mert így a kulcsszavak is oda vezetnek hozzád.
Viszont fontos, hogy ezek a nélkülözhetetlen kifejezések ne feszítsék szét a weboldal szövegezését, mert az csak félsiker, vagy még kevesebb. Hiszen nem csak rá kell találniuk az oldalra a megfelelő embereknek, de az is fontos, hogy elnyerje a tetszésüket. Ráadásul nem csak kulcsszavakon keresztül lehet hozzád eljutni, legalábbis ha mindent okosan és tudatosan csinálsz.
Legyen nagyon erős a bemutatkozásod, hogy egyértelművé tedd, ki vagy, mit csinálsz, miben más, miben jobb a céged, mint a többi. Legyél különleges, de ne görcsösen feltűnő. Hogy a látogatóid számára egyértelmű legyen: téged kell választani! Ezt persze a vállalkozáshoz mért lehető legközvetlenebb és legkedvesebb stílusban tedd. De nem csak ez számít! Minden fontos információt kapjon meg a látogatód ahhoz, hogy továbbléphessen, vagy tovább akarjon lépni! Navigáld, legyen egyértelmű, átlátható menü, és minden olyan adat álljon rendelkezésére, amelyre szüksége van. A bizalomhoz, a vásárláshoz. Edukálj, segíts, támogass! Mutas meg a szakértelmed!
Mi persze mindezt jogi oldalról is nézzük. Aktuális ÁSZF, a legújabb jogszabály szerinti tájékoztatás: telefonszám, postai cím, telefonszám és email cím is legyen feltüntetve, ez még nem a profizmus, ez a minimum, hallgass ránk!
Persze-persze, sok helyen hallani, hogy ez milyen fontos, de olyan sok minden van még, grafika, képek, újabb és újabb landing oldalak, kampányok, elveszek bennük! De ez nem kifogás, mert hatékonyság szempontjából az egyik legfontosabb lépés a weboldalad mobilra optimalizálása. Már egy 2019-es felmérés adatai szerint is a fogyasztók közel 80%-a vásárolt már okostelefonról. Azóta pedig túl vagyunk egy világjárványon, amely csak tovább fokozta a digitalizáció és a fogyasztás összefonódását. Sőt, a pandémia hatására már az idősebb korosztály is elkezdett az internetről vásárolni, bár kevesebb bizalommal.
Ezek a statisztikák mutatják, hogy mennyire fontos, hogy mobilon is kényelmesen használható és átlátható legyen a weboldalad.
Az internetes világban a biztonság és a bizalom az egyik legfontosabb, hiszen nem látjuk fizikailag a terméket, sokszor a szolgáltatás sem kézzelfogható. Kell garancia, kell, hogy biztonságban érezzük magunkat.
A mi termékünk, a dinamikusan frissülő webáruház ÁSZF generátor a te biztonságodat garantálja. A Fogyasztó Barát widget, mely emellett a vásárlói értékeléseket, a GYIK-et és például a kötelezően feltüntetendő kapcsolati adatokat is tartalmazza, a vásárlóid bizalmát építik. A vásárlói értékelések feltüntetése a statisztikák szerint is látványosan növeli a vásárlókedvet. Ezért egy ilyen igényes grafikával kidolgozott widgettel a bizalomépítést is kipipálhatod.
Ha Önnek is gondot okoz a gyakran és sokszor áttekinthetetlenül változó jogszabályok követése, és a webshop ÁSZF-e jogszerűen tartása, akkor váltson most, használja a Fogyasztó Barát ÁSZF SABLON & GENERÁTORT! A rendszerrel a 2022. május 28-tól érvényes jogszabályok szerint tudja tájékoztatni a vásárlóit, a következő jogszabályváltozásoknál pedig már Ön helyett fog dolgozni, és automatikusan frissül!
Minimális szövegbevitellel (pl. a megrendelés menete), adatok megadásával (pl. cégadatok), és a program által felajánlott lehetőségek kijelölésével (pl. van-e regisztráció, a visszaigazolás módja, stb.) gyorsan és egyszerűen generálhatunk dokumentumokat PDF, HTML, WIDGET és EMBED formátumban. A beillesztő kód bemásolásával az ÁSZF megjelenik a webshopban, és minden jogszabályváltozáskor automatikusan frissül.
Tegye rendbe most a webshopja ÁSZF-ét, hogy az megfeleljen a májusi jogszabályváltozásoknak, és használja ki a Fogyasztó Barát minden funkcióját!
Ha Ön is szeretne a webshopokat érintő jogszabályváltozásokról értesülni, és ehhez hasonló összefoglalót kapni, iratkozzon
fel a hírlevelünkre!
Ez a bejegyzés azoknak a webáruházaknak szól, akik digitális tartalmat
A fogyasztó elállása esetén a webáruháznak nemcsak kötelezettségei, hanem jogai
Az év vége felé sok webáruház kínálja kedvezményesen termékeit, és