VÁSÁRLÓI ÉRTÉKELÉSEK

A vásárlók kíváncsiak más vásárlók értékeléseire és véleményére, és meglepően sokan értékelnek is!
Ezzel a funkcióval az Ön webshopja is a vásárlók által ajánlott lehet!

Értékelés = Vásárlói bizalom

Az online kereskedelemben elsődleges szempont a bizalom. Számos kutatás bizonyítja, hogy a vásárlók a vásárlás előtt szívesen olvassák el más vásárlók értékeléseit. Természetesen a leginkább elterjedt értékelési módok a termékekre vonatkoznak, de miért ne értékelhetnék a vásárlók magát a shopot?

A Fogyasztó Barát vásárlói értékeléssel a vásárlók a köszönő oldalon a vásárlást követően értékelhetik a shopot, és amennyiben szeretnék, a termék átvételét követően is van erre lehetőségük. 

A Fogyasztó Barát vásárlói értékelés egy erős bizalomerősítő eszköz a webshop kezében: a widgettel „kombinálva” a hatása a honlap böngészése során folyamatosan jelen van, hiszen a látogató mindig látja a képernyőn a „Fogyasztó Barát” szót, és a hozzá tartozó arany csillagokat. 

Szöveges vélemények = Vásárlói elköteleződés

Vélemények = Vásárlói elköteleződés

A Fogyasztó Barát vásárlói értékelő rendszer lehetővé teszi a szöveges vásárlói véleményezést is, és ezzel a vásárlói bizalom mellett a vásárlói lojalitást is erősíti. Az a vásárló, aki értékel és véleményt mond, egyben el is köteleződik, könnyebben lesz visszatérő vásárló, könnyebben iratkozik fel a hírlevélre, mert már a vásárláson túlmutató kapcsolata alakul ki az adott webáruházzal.

A vásárlói véleményekkel kapcsolatban gyakori félelem, hogy a negatív, vagy nem teljesen pozitív vélemények megjelenítése káros lehet a webáruház számára. Ez azonban éppen ellenkezőleg van: ha a sok pozitív vélemény mellett megjelenik egy-egy negatív hang is, az csak az értékelési rendszer hitelességét erősíti. De természetesen lehetőség van az admin felületen a nem illő, trágár stb. vélemények moderálására is.

Fogyasztó Barát értékelések = Hitelesség

Fogyasztó Barát = Hitelesség

A Fogyasztó Barát vásárlói értékelő rendszer lényege, hogy

  • a webshoptól független rendszer, tehát egy külső szereplő biztosítja a szolgáltatást;
  • nagy számú webshop használja a Fogyasztó Barát rendszert, így a sok vásárló találkozik vele, kvázi „tanúsítványként” működik
  • értékelni csak valós vásárlók tudnak, és csakis a vásárlást követően.

A fentiek miatt hiszünk benne, hogy a Fogyasztó Barát vásárlói értékelő rendszer hozzájárul a hazai e-kereskedelem fenntartható fejlődéséhez.  

GY.I.K.