AZ ÜGYVÉD VÁLASZOL

kategóriák
címkék
Összes téma
Panaszkezelés
Fogyasztóvédelmi vitába keveredtünk egy vásárlóval, aki írásbeli panaszt tett egy termék kapcsán. Szükséges jegyzőkönyvet felvenni? Milyen esetekben szükséges a jegyzőkönyv?

A vonatkozó fogyasztóvédelmi előírások alapján jegyzőkönyvet akkor kell felvenni, ha:

  • a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
  •  személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a (6) bekezdésben foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

dr_nemeth_adam

DR. NÉMETH ÁDÁM

Hosszú évek óta a projekt jogi szakmai felelőse. Az irodavezető dr. Németh Ádám infokommunikációs szakjogász, ők tartják karban a sablonokat, javasolják a szükséges módosításokat.