MI KELL A WEBOLDALADRA? GYORS CHECKLIST!

Milyen információt kell tartalmaznia a weboldaladnak? Készítettünk neked egy checklistet, mely marketing szemmel megmondja, hogy minek kell kint lennie!
Fogyasztó Barát Mi Kell A Weboldaladra Checklist

Marketing csekklista

Ha marketing szempontból erős honlapot szeretnél, akkor érdemes átnézned ezt a csekklistát! Nézzük, mi ne hiányozzon az oldaladról?

1. Erős bemutatkozás

Egy jó bemutatkozás mindennek az alapja. Mutasd be a céged, a küldetésed, az értékeidet. A személyesebb gondolatoktól sem kell félned, hiszen sokkal könnyebben kötődünk olyan cégekhez, oldalakhoz, ahol ismerjük a mögötte álló embert, embereket. Hidd el, nagyon sokat dob a weboldaladon egy jó bemutatkozás, akár személyesebbre veszed, akár nem, már egy nagy lépést megtettél a vevőid felé!

2. Legyen ajánlat

Azért arról sem kell megfeledkezni, hogy a weboldalad végső célja az értékesítés. Ezért fontos az is, hogy mindig egyértelműen navigáld az ott járót. Pop up ablakokkal terelheted a forgalmat, és sok más eszközöd is van erre. De az egyik legfontosabb, hogy a bemutatkozás és az egyéb adatok, a termékek és szolgáltatások bemutatása mellett mindig legyen egy egyértelmű ajánlat.

3. Ha webáruházad van, minél erősebb kategórialeírások legyenek

A kategória- és termékleírások is nagyon fontosak. Tudja meg belőlük az olvasó, hogy pontosan hogyan kell használni a terméket, és az sem árt, ha jelzed, hogy miért lesz jobb neki, ha ilyen eszközt használ. Minél alaposabban informálod egy webáruházban a vásárlót, annál elégedettebb lesz.

4. CTA

A CTA gomb szoros kapcsolatban áll az ajánlattal. Hiszen a CTA egy olyan akciógomb, amellyel cselekvésre: ajánlatkérésre, vásárlásra ösztönzöd az embereket. Hiszen minden marketingcél valamilyen cselekvésre összpontosul, te pedig egy ilyen gombbal vagy felszólítással hívod fel erre a látogatód figyelmét!

5. Értékelések

Már nagyon sokat meséltünk nektek a webáruházi értékelések fontosságáról, azok pszichológiai szerepéről. Például, hogy a fogyasztók majdnem 90%-a jobban bízik az olyan webáruházokban, ahol vannak kint értékelések. Az emberek nagyon kíváncsiak az értékelésekre, és létük bizalmat ébreszt bennük. Ezért érdemes értékeléseket feltüntetned a weboldaladon. Azonban a legújabb jogszabály szigorúan szabályozza azt is, hogy ezt hogyan tedd meg. Ezért a legjobb, ha utánaolvasol ennek. Vagy ha a Fogyasztó Barát értékelőrendszerét használod.

A jogi dolgokról se feledkezz meg!

1. Adatkezelési tájékoztató

Még mindig sokan beszélnek az évekkel ezelőtti GDPR rendeletről. Itt olvashatsz róla részletesebben. A General Data Protection Regulation elnevezésű rendelet következményeként fel kell tüntetned a weboldaladon az Adatkezelési tájékoztatót: azaz nyilatkoznod kell arról, hogy hogyan kezeled az érintettek – ebben az esetben a látogatók – adatait.

2. Általános Szerződési Feltételek

Az ÁSZF-et, azaz Általános Szerződési Feltételeket minden szolgáltatást nyújtó, vagy árut forgalmazó weboldalnak tartalmaznia kell. Hiszen, ha a honlapodon üzlet jön létre, akkor azt valamilyen módon szabályozni kell. Az ÁSZF pedig a Te és az ügyfeled közötti szerződést szabályozza. Ezért fontos, hogy teljesen testhezálló legyen. Ebben szerencsére segíteni tud neked a Fogyasztó Barát dinamikusan frissülő ÁSZF szolgáltatása.

Ha végigmentél ezen a rövid csekklistán, és ránk hallgatsz, jogilag biztonságban leszel, marketing szempontból pedig sikeresebb!

Töltsd ki adataid

Generáld a dokumentumokat

Fogyasztó Barát - beágyazó kódok

Illesszd be a kódokat a webshopodba

Nincs több dolgod vele

Általános Szerződési Feltételek

Adatkezelési Tájékoztató

Képes Fogyasztói Tájékoztató

Automatikusan frissül

Oldd meg végleg!

Tedd rendbe most a webshopod ÁSZF-ét, hogy az megfeleljen a májusi jogszabályváltozásoknak, és használd ki a Fogyasztó Barát minden funkcióját!

Iratkozz fel a hírlevélre!

Ha szeretnél a webshopokat érintő jogszabályváltozásokról értesülni, és ehhez hasonló összefoglalót kapni, akkor iratkozz fel a hírlevelünkre!