ELÁLLÁS ESETÉN A SZÁLLÍTÁS DÍJA IS VISSZAJÁR A VÁSÁRLÓNAK. DE NEM MINDIG!

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 23. § (1) bekezdése alapján a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. 

Előfordulhat azonban, hogy a vásárlója  mondjuk három terméket is rendelt Öntől, de csak az egyik vonatkozásában szeretne élni az elállási jogával, és csak azt szeretné Önnek visszaküldeni. lyenkor részleges elállásról beszélünk, melyre lehetősége van a vásárlónak.Az elállás jogát a termékek esetében önállóan is lehet gyakorolni!

De mi történik ilyenkor a szállítási díjjal?

Ez esetben a szállítási díjat nem kell visszatéríteni a vásárló részére, tekintettel arra, hogy a szállítási költség akkor is terhelte volna a fogyasztót, ha csak azt az 2 terméket vásárolja meg amit nem küld vissza, tehát csak a visszaküldött 1 termék ellenértékét kell visszatéríteni.

Oldja meg végleg!

Tegye rendbe most a webshopja ÁSZF-ét, hogy az megfeleljen a májusi jogszabályváltozásoknak, és használja ki a Fogyasztó Barát minden funkcióját!

Iratkozzon fel a hírlevélre!

Ha Ön is szeretne a webshopokat érintő jogszabályváltozásokról értesülni, és ehhez hasonló összefoglalót kapni, iratkozzon
fel a hírlevelünkre!

Töltse ki adatait

Generálja a dokumentumokat

Fogyasztó Barát - beágyazó kódok

Illessze be a kódokat a webshopjába

Nincs több dolga vele

Általános Szerződési Feltételek

Adatkezelési Tájékoztató

Képes Fogyasztói Tájékoztató

Automatikusan frissül