
EkerNap a Fogyasztó Baráttal – Így telt a Fogyasztó Barát napja az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozatának rendezvényén!
2023. május 11. napján rendezte meg az Ecommerce Hungary Kisvállalati
A Shopify és a YouTube közösen elindítja a YouTube Shopping szolgáltatást. A funkció többféle lehetőséget kínál az élő videómegosztás közben történő vásárláshoz, hogy a felhasználók közvetlenül a YouTube webhelyén vásárolhassanak termékeket.
A Shopify sok új felhasználót szerzett a járvány során, és az utóbbi időben az influencer piacra is kezd betörni. Az élő vásárlás, ahol a felhasználók élő videóközvetítés közben vásárolnak, leginkább Ázsiában népszerű. Európában ez a módszer még nem terjedt el széles körben.
A YouTube Shopping segítségével a felhasználók termékeket vásárolhatnak a Shopify kereskedőktől, miközben videót vagy élő közvetítést néznek a YouTube-on. A teljes fizetési folyamat szintén a YouTube platformján keresztül zajlik majd. A funkció már világszerte elérhető, de a használatához a kereskedőknek legalább 1000 feliratkozóra van szükségük a YouTube-on.
A kereskedők megjelölhetik a termékeket az élő közvetítésben, illetve megjeleníthetik a termékek listáját a videók alatt. A YouTube stúdióban a „Vásárlás” címkén keresztül kezelhetik, hogy mely termékek jelenjenek meg. Az alkotók hozzáadhatnak egy „Üzlet” lapot is YouTube csatornájukhoz.
Minden termékinformáció, például név, ár és készlet szinkronizálva van a Shopify katalógusával. Ha egy termék kifogyott, így már nem elérhető a Shopify webáruházban, akkor az a YouTube felületéről is eltűnik.
Ahogy fentebb is említettük, a Shopify az utóbbi időben az influencer piacra összpontosít. Idén tavasszal a szoftvercég megvásárolta a Dovetale nevű influencer marketing startupot, és elindította saját, tartalomgyártók számára készített összekapcsoló eszközét.
„A kereskedelem mára többcsatornás, a YouTube pedig a világ egyik legbefolyásosabb csatornája” – nyilatkozta Kaz Nejatian, a Shopify termékért felelős alelnöke. „A Shopify új YouTube-integrációja alapjaiban fogja megváltoztatni a független márkák lehetőségeit a tartalomgyártói gazdaságban.”
Habár Ázsiában fellendült az élő vásárlás, Európában ez még nem túl elterjedt. Egy holland felmérés szerint a fogyasztók mindössze 13%-a vett részt élő vásárlásban az elmúlt évben.
A YouTube jelenleg több mint 2 milliárd havi felhasználóval rendelkezik. A versenytársuk, a TikTok, amely népszerűsége és nézési ideje tekintetében megelőzi a YouTube-ot, tavaly év végén elindította saját élő vásárlási eszközét Európában. Azonban a cég megszakította a nyugati piacra való betörését, miután az kiábrándító eredményeket hozott. Egy alkalmazott azt mondta a Financial Times-nak: „Egyszerűen a piac még nincs ott.„
Forrás
https://ecommercenews.eu/shopify-and-youtube-launch-youtube-shopping/
Tegye rendbe most a webshopja ÁSZF-ét, hogy az megfeleljen a májusi jogszabályváltozásoknak, és használja ki a Fogyasztó Barát minden funkcióját!
Ha Ön is szeretne a webshopokat érintő jogszabályváltozásokról értesülni, és ehhez hasonló összefoglalót kapni, iratkozzon
fel a hírlevelünkre!
2023. május 11. napján rendezte meg az Ecommerce Hungary Kisvállalati
A 2022. május 28. napjával bevezetett új szabályokkal az akció
A Fogyasztó Barát ügyfeleinek lehetősége van a jogi szakmai ügyeket
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.
Ez a webhely a Google Analytics-et használja anonim információk gyűjtésére, mint például az oldal látogatóinak száma és a legnépszerűbb oldalak.
A cookie engedélyezése lehetővé teszi, hogy javítsuk honlapunkat.
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amikor valaki meglátogatja az oldalunkat, a látogató cookie-azonosítója hozzáadódik a remarketinglistához. A Google cookie-kat – például a NID és SID cookie-kat – használ a Google-termékekben, így például a Google Keresésben látható hirdetések testreszabásához. Az ilyen cookie-kat például arra használja, hogy megjegyezze az Ön legutóbbi kereséseit, az egyes hirdetők hirdetéseivel vagy a keresési eredményekkel való korábbi interakcióit, továbbá a hirdetők webhelyein tett látogatásait. Az AdWords konverziókövetés funkciója cookie-kat használ. A hirdetésből eredő értékesítések és egyéb konverziók követésére cookie-kat ment a felhasználó számítógépére, amikor az adott személy egy hirdetésre kattint. A cookie-k néhány gyakori alkalmazási módja: a hirdetések kiválasztása annak alapján, hogy mi a releváns az adott felhasználó esetén, a kampányok teljesítményéről szóló jelentések tökéletesítése, és a felhasználó által már megtekintett hirdetések megjelenítésének elkerülése.
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Mi az a cookie?
Az Adatkezelő a honlap látogatása során úgynevezett cookie-kat (sütiket) használ. A cookie betűből és számokból álló információcsomag, amit honlapunk az Ön böngészőjének küld el azzal a céllal, hogy elmentse bizonyos beállításait, megkönnyítse a honlapunk használatát és közreműködik abban, hogy néhány releváns, statisztikai jellegű információt gyűjtsünk a látogatóinkról.
A cookie-k (sütik) egy része nem tartalmaz személyes információkat, és nem alkalmas az egyéni felhasználó azonosítására, egy részük azonban olyan egyéni azonosítót tartalmaz - egy titkos, véletlenül generált számsort - amelyet az Ön eszköze tárol, ezzel az Ön azonosíthatóságát is biztosítja. Az egyes cookie-k (sütik) működési időtartamát az egyes cookie-k (sütik) vonatkozó leírása tartalmazza.
A cookie-k jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés jogalapja a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján az Ön hozzájárulása.
A honlap által használt cookie-k főbb jellemzői:
Google Analytics cookie: A Google Analytics a Google elemző eszköze, amely abban segít a weboldalak és alkalmazások tulajdonosainak, hogy pontosabb képet kapjanak látogatóik tevékenységeiről. A szolgáltatás cookie-kat használhat, hogy információkat gyűjtsön és jelentést készítsen a weboldal használatára vonatkozó statisztikai adatokból anélkül, hogy egyénileg azonosítaná a látogatókat a Google számára. A Google Analytics által használt fő cookiek a „__ga” "gat_gtag" és "_gid" cookiek. A webhelyhasználati statisztikai adatokból készülő jelentések mellett a Google Analytics – az előbbiekben ismertetett néhány hirdetési cookie-val együtt – felhasználható arra is, hogy relevánsabb hirdetéseket jelenítsünk meg a Google-termékekben (például a Google Keresésben) és szerte az interneten.
A működéshez szigorúan szükséges cookie-k: Ezek a cookie-k a weboldal használatához nélkülözhetetlenek, és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezek hiányába az oldal számos funkciója nem lesz elérhető az Ön számára. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik.
A felhasználói élmény javítását szolgáló cookie-k: Ezek a cookie-k információkat gyűjtenek a felhasználó weboldalhasználatáról, például, hogy mely oldalakat látogatja leggyakrabban, vagy milyen hibaüzenetet kap a weboldalról. Ezek a cookie-k nem gyűjtenek a látogatót azonosító információkat, vagyis teljesen általános, névtelen információkkal dolgoznak. Az ezekből nyert adatokat a weboldal teljesítményének javítására használjuk. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik.
Amennyiben Ön nem fogadja el a cookie-k használatát, akkor bizonyos funkciók nem lesznek elérhetőek az Ön számára. A cookie-k törléséről bővebb tájékoztatást az alábbi linkeken találhat: