A digitális tartalom és az elállás
Ez a bejegyzés azoknak a webáruházaknak szól, akik digitális tartalmat
A Fogyasztó Barát által megszokhatott webshop bemutatásoktól egy kicsit eltérő lesz ez a bejegyzésünk.
A Primadonna Chocolate tulajdonosaival készített interjút olvashatjátok el a továbbiakban, melyet a Cápák között című műsorban való szereplésük utókövetéseként hoztunk el számotokra.
Továbbá szeretnénk felbátorítani a lányok történetével azokat a Partnereinket a műsorban való részvételre, akik esetlegesen segítséget keresnek a vállalkozásukhoz.
Úgy véljük, hogy ha a műsorban szereplő vállalkozóknak anyagi támogatást nem is sikerül szerezniük, akkor sem mennek haza üres kézzel, mivel a lányok is megannyi hasznos információt kaptak, amiket sikeresen be is építettek a működésükbe.
Ismerjétek meg közelebbről a történetüket, valamint kóstoljátok meg a fenséges édességeiket!
Klepács Eszter és Vas Réka vagyunk, két fiatal egyetemista vállalkozó. Mind a ketten szeretjük az édességeket és az egyedi igényes ajándékokat és dolgokat. Eszter 2 év után a COVID miatt hazajött Amerikából, és egy ilyen fantasztikus ötletet hozott magával. Elkezdtük tesztelni, és az ismerőseink körében sikert aratott, viszont már akkor láttuk, hogy ebben több és nagyobb lehetőség van, így belevágtunk, és céget alapítottunk. Jellemző ránk a folyamatos megújulás, ötletelés, pörgés és jókedv ezt pedig nagyon szeretik a vevőink.
Sosem volt még ez előtt befektetőkkel dolgunk, hiszen alig 1 éve önerőből indultunk el, akkor pedig meg sem fordult még a fejünkben egy befektető bevonása. Viszont ahogy mélyebbre ástuk magunkat az üzleti életben érzékeltük, hogy tapasztalat híján gondban leszünk. Mi szeretünk mások hibáiból tanulni, így nagyon nyitottak vagyunk jó és hasznos tanácsokra, ezért is jelentkeztünk a Cápák között-be. Nagyon sokat köszönhetünk a műsornak, hiszen mi nem úgy fogtuk fel, hogy elbuktunk, mert nem történt befektetés. Épp ellenkezőleg, nagyon sokat kaptunk, amit beépítettünk a működésünkbe. Látunk magunk előtt egy utat és annak a végén egy célt is, amit igyekszünk nem szem elől téveszteni!
Mivel viszonylag hirtelen felindulásból fakadt, hogy Eszter jelentkezett a műsorba, ezért kevés időnk volt felkészülni, de igyekeztünk. 😊 Minden addigi évad összes adását végig néztük és elemeztük, de teljesen felkészülni úgysem lehet, hiszen egyéni és eltérő, hogy egy vállalkozásból mi ragadja meg a Cápák figyelmét és mire kíváncsiak aztán.
Akkor szerintünk senki sem erre fókuszál, hogy – Úristen ezt egy ország fogja most nézni. – Abban a pillanatban amikor kinyílik az ajtó csak a Cápák, a termékeink és mi voltunk a stábot leszámítva, de valahogy el is száll minden addigi bizonytalanság. Igyekeztünk magabiztosak lenni és átadni, hogy a termékeink, amiket elvittünk miben különlegesek és miben is van szükségünk a segítségre. (Azért a szívdobogás elég erős 😀)
Természetesen. Fantasztikus lehetőségek nyíltak meg előttünk, amik még csak most kezdenek kibontakozni. Valószínűleg be tudunk vonni majd egy független befektetőt is, sok cég keresett meg minket, akikkel mind különböző és nagy megbízásokon dolgozhatunk és egy elég komoly csapatot igyekszünk építeni. Mi 100%-osan ott vagyunk a brand mögött, több helyen megismernek, szeretnek érdeklődni a vállalkozásról vagy csak beszélgetni a sűrű hétköznapokról.
A webáruházunk a január 23-án indult el, 1 órával az adás kezdete előtt. 😊 Nagyon ki volt centizve és minden új volt nekünk is, viszont két hét alatt készült el rohamtempóban, és nagyon büszkék vagyunk rá. A forgalmunk sokat nőtt azóta, hiszen Nagykanizsán eleinte nem volt napi kínálatunk, csak megrendelésre dolgoztunk, és ezért főként alkalmakhoz kötöttek minket. A webáruházzal viszont (egyelőre) Magyarország területére terjesztettük a lehetőséget, hogy Primadonna csokoládét lehessen vásárolni nem csak az alkalmak, hanem a mindennapok megédesítésére is.
Mindenekelőtt a legfontosabb a cégérték helyes meghatározása, mi ugyanis ebben hibáztunk, másként gondolkoztunk. Legyetek bátrak és magabiztosak! Nem történhet semmi rossz, viszont nagy lehetőségeket kihagyni hatalmas hiba a félelmeitek miatt. Legyen üzleti tervetek (mert tényleg nagyon fontos!), már csak azért is, mert így Ti is pontosan látjátok, hogy hol tartotok most, mitek van és ehhez képest mit szeretnétek elérni. Higgyetek a terméketekben/szolgáltatásotokban, álljatok ki érte! És végül, de nem utolsó sorban, sose adjátok fel, legyetek kitartóak, mert a komoly és kemény munka előbb vagy utóbb, de meg fog térülni.
Ez a bejegyzés azoknak a webáruházaknak szól, akik digitális tartalmat
A fogyasztó elállása esetén a webáruháznak nemcsak kötelezettségei, hanem jogai
Az év vége felé sok webáruház kínálja kedvezményesen termékeit, és