A digitális tartalom és az elállás
Ez a bejegyzés azoknak a webáruházaknak szól, akik digitális tartalmat
Egyre több háztartáshoz érkeznek előfizetési dobozok az Egyesült Királyságban, 2020-ban 65%-uk kapta ezeket a csomagokat, míg 2021-ben ez a szám 81%-ra emelkedett.
Az erőteljes növekedés azt jelenti, hogy az előfizetési dobozok piaca 2021-ben 473,1 millió eurót ért.
Ezek az adatok egy előfizetési szolgáltatásokat vizsgáló kutatásból származnak, melyet az Egyesült Királyságban megtalálható Whistl nevű logisztikai cég készített el.
Az előfizetések számának erőteljes növekedése azt jelenti, hogy 2025-ben a piac értéke valószínüleg meghaladja majd a 2,16 milliárd eurót a várható 23%-os éves növekedési ütem miatt.
Az Egyesült Királyságban a háztartások évi 742,7 eurót költöttek előfizetésre 2021-ben, átlagos havi kiadásuk pedig 62,3 euró volt.
A kutatás szerint a vásárlók átlagosan 9 hónapig maradnak feliratkozva az előfizetéses szolgáltatásokra. Ez az időtartam erőteljes növekedést jelent a 2017-es adatokhoz képest, mivel akkoriban átlagosan 5,6 hónap után mondták le ezen szolgáltatásokat.
A vásárlók többsége az élelmiszer kategóriában fizet elő a havi rendszerességgel érkező dobozokra (52%). Ezt követik a borotválkozási termékek (24%), a ruházati cikkek (22%), a parfümök és kozmetikumok (18%), valamint a házi kedvenceknek szánt termékek (14%).
Ha az előfizetési szándékról van szó, akkor az exkluzív tartalmak adják a legnagyobb hajtóerőt a fogyasztók számára (57%), ezt szorosan követi az időmegtakarítás (55%) és a jó ár-érték arány (54%). További okok, hogy a doboz magas minőségű termékeket tartalmaz (52%), az előfizetéses tervezet segíti a pénzügyek egyszerű kalkulálhatóságát (50%), végül, de nem utolsósorban kényelmesnek találják a fogyasztók az előfizetési dobozokat (40%).
“A technológia fejlődése, a közösségi médiának való kitettség, valamint az utóbbi években a világjárvány és a lezárások együttesen ösztönözték az előfizetési szolgáltatások skálájának hatalmas növekedését, aminek eredményeként dobozok tömege landolt a küszöbünkön”
Nyilatkozta Melanie Darvall, a Whistl marketingkommunikációs igazgatója.
Az előfizetések fogyasztók közti népszerűségére felfigyeltek az Egyesült Királyságon belüli kiskereskedők is. A korábban előfizetéses szolgáltatást nem nyújtó kereskedők legalább 36%-a tervezte, hogy a tavalyi ünnepi szezonra időben megkezdi az előfizetési dobozok bevezetését a termékpalettájukra.
(Forrás: Ecommerce News)
Ez a bejegyzés azoknak a webáruházaknak szól, akik digitális tartalmat
A fogyasztó elállása esetén a webáruháznak nemcsak kötelezettségei, hanem jogai
Az év vége felé sok webáruház kínálja kedvezményesen termékeit, és