
Szállítási költségek az ÁSZF-ben és a webshop oldalán
Vásárlójának még a megrendelés leadása előtt tudnia kell, hogy ha
Egyre több háztartáshoz érkeznek előfizetési dobozok az Egyesült Királyságban, 2020-ban 65%-uk kapta ezeket a csomagokat, míg 2021-ben ez a szám 81%-ra emelkedett.
Az erőteljes növekedés azt jelenti, hogy az előfizetési dobozok piaca 2021-ben 473,1 millió eurót ért.
Ezek az adatok egy előfizetési szolgáltatásokat vizsgáló kutatásból származnak, melyet az Egyesült Királyságban megtalálható Whistl nevű logisztikai cég készített el.
Az előfizetések számának erőteljes növekedése azt jelenti, hogy 2025-ben a piac értéke valószínüleg meghaladja majd a 2,16 milliárd eurót a várható 23%-os éves növekedési ütem miatt.
Az Egyesült Királyságban a háztartások évi 742,7 eurót költöttek előfizetésre 2021-ben, átlagos havi kiadásuk pedig 62,3 euró volt.
A kutatás szerint a vásárlók átlagosan 9 hónapig maradnak feliratkozva az előfizetéses szolgáltatásokra. Ez az időtartam erőteljes növekedést jelent a 2017-es adatokhoz képest, mivel akkoriban átlagosan 5,6 hónap után mondták le ezen szolgáltatásokat.
A vásárlók többsége az élelmiszer kategóriában fizet elő a havi rendszerességgel érkező dobozokra (52%). Ezt követik a borotválkozási termékek (24%), a ruházati cikkek (22%), a parfümök és kozmetikumok (18%), valamint a házi kedvenceknek szánt termékek (14%).
Ha az előfizetési szándékról van szó, akkor az exkluzív tartalmak adják a legnagyobb hajtóerőt a fogyasztók számára (57%), ezt szorosan követi az időmegtakarítás (55%) és a jó ár-érték arány (54%). További okok, hogy a doboz magas minőségű termékeket tartalmaz (52%), az előfizetéses tervezet segíti a pénzügyek egyszerű kalkulálhatóságát (50%), végül, de nem utolsósorban kényelmesnek találják a fogyasztók az előfizetési dobozokat (40%).
“A technológia fejlődése, a közösségi médiának való kitettség, valamint az utóbbi években a világjárvány és a lezárások együttesen ösztönözték az előfizetési szolgáltatások skálájának hatalmas növekedését, aminek eredményeként dobozok tömege landolt a küszöbünkön”
Nyilatkozta Melanie Darvall, a Whistl marketingkommunikációs igazgatója.
Az előfizetések fogyasztók közti népszerűségére felfigyeltek az Egyesült Királyságon belüli kiskereskedők is. A korábban előfizetéses szolgáltatást nem nyújtó kereskedők legalább 36%-a tervezte, hogy a tavalyi ünnepi szezonra időben megkezdi az előfizetési dobozok bevezetését a termékpalettájukra.
(Forrás: Ecommerce News)
Vásárlójának még a megrendelés leadása előtt tudnia kell, hogy ha
Az elmúlt napokban egyre több helyen találkozhatunk a fogyasztóvédelmi bírságok
Miben érinti ez Önt, mint webshop tulajdonost? A jogszabály módosítások
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.
Ez a webhely a Google Analytics-et használja anonim információk gyűjtésére, mint például az oldal látogatóinak száma és a legnépszerűbb oldalak.
A cookie engedélyezése lehetővé teszi, hogy javítsuk honlapunkat.
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amikor valaki meglátogatja az oldalunkat, a látogató cookie-azonosítója hozzáadódik a remarketinglistához. A Google cookie-kat – például a NID és SID cookie-kat – használ a Google-termékekben, így például a Google Keresésben látható hirdetések testreszabásához. Az ilyen cookie-kat például arra használja, hogy megjegyezze az Ön legutóbbi kereséseit, az egyes hirdetők hirdetéseivel vagy a keresési eredményekkel való korábbi interakcióit, továbbá a hirdetők webhelyein tett látogatásait. Az AdWords konverziókövetés funkciója cookie-kat használ. A hirdetésből eredő értékesítések és egyéb konverziók követésére cookie-kat ment a felhasználó számítógépére, amikor az adott személy egy hirdetésre kattint. A cookie-k néhány gyakori alkalmazási módja: a hirdetések kiválasztása annak alapján, hogy mi a releváns az adott felhasználó esetén, a kampányok teljesítményéről szóló jelentések tökéletesítése, és a felhasználó által már megtekintett hirdetések megjelenítésének elkerülése.
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Mi az a cookie?
Az Adatkezelő a honlap látogatása során úgynevezett cookie-kat (sütiket) használ. A cookie betűből és számokból álló információcsomag, amit honlapunk az Ön böngészőjének küld el azzal a céllal, hogy elmentse bizonyos beállításait, megkönnyítse a honlapunk használatát és közreműködik abban, hogy néhány releváns, statisztikai jellegű információt gyűjtsünk a látogatóinkról.
A cookie-k (sütik) egy része nem tartalmaz személyes információkat, és nem alkalmas az egyéni felhasználó azonosítására, egy részük azonban olyan egyéni azonosítót tartalmaz - egy titkos, véletlenül generált számsort - amelyet az Ön eszköze tárol, ezzel az Ön azonosíthatóságát is biztosítja. Az egyes cookie-k (sütik) működési időtartamát az egyes cookie-k (sütik) vonatkozó leírása tartalmazza.
A cookie-k jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés jogalapja a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján az Ön hozzájárulása.
A honlap által használt cookie-k főbb jellemzői:
Google Analytics cookie: A Google Analytics a Google elemző eszköze, amely abban segít a weboldalak és alkalmazások tulajdonosainak, hogy pontosabb képet kapjanak látogatóik tevékenységeiről. A szolgáltatás cookie-kat használhat, hogy információkat gyűjtsön és jelentést készítsen a weboldal használatára vonatkozó statisztikai adatokból anélkül, hogy egyénileg azonosítaná a látogatókat a Google számára. A Google Analytics által használt fő cookiek a „__ga” "gat_gtag" és "_gid" cookiek. A webhelyhasználati statisztikai adatokból készülő jelentések mellett a Google Analytics – az előbbiekben ismertetett néhány hirdetési cookie-val együtt – felhasználható arra is, hogy relevánsabb hirdetéseket jelenítsünk meg a Google-termékekben (például a Google Keresésben) és szerte az interneten.
A működéshez szigorúan szükséges cookie-k: Ezek a cookie-k a weboldal használatához nélkülözhetetlenek, és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezek hiányába az oldal számos funkciója nem lesz elérhető az Ön számára. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik.
A felhasználói élmény javítását szolgáló cookie-k: Ezek a cookie-k információkat gyűjtenek a felhasználó weboldalhasználatáról, például, hogy mely oldalakat látogatja leggyakrabban, vagy milyen hibaüzenetet kap a weboldalról. Ezek a cookie-k nem gyűjtenek a látogatót azonosító információkat, vagyis teljesen általános, névtelen információkkal dolgoznak. Az ezekből nyert adatokat a weboldal teljesítményének javítására használjuk. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik.
Amennyiben Ön nem fogadja el a cookie-k használatát, akkor bizonyos funkciók nem lesznek elérhetőek az Ön számára. A cookie-k törléséről bővebb tájékoztatást az alábbi linkeken találhat: