A digitális tartalom és az elállás
Ez a bejegyzés azoknak a webáruházaknak szól, akik digitális tartalmat
A Fogyasztó Barát hetente bemutat egy partner webshopot: reméljük, hogy sok érdekességet tudhattok meg az áruházak üzemeltetőivel készített interjúkból.
Az eheti választásunk a Mazsola gyerekcipőre esett.
A Mazsola gyerekcipő nevéből is már lehet rá következtetni, hogy egy gyermeklábbelikkel foglalkozó webáruházról van szó. Széles választékukkal, odaadásukkal és kimagasló szaktudásukkal segítik elő a szülők dolgát, hogy gyermekeik számára a lehető legjobb cipőket nyújthassák.
Mindezt remek ár-érték arány mellett teszik!
Ismerjétek meg őket közelebbről!
Mazsola a mi olvasatunkban: mazsolázás eredménye.
Mazsolázni: valamiből a legjobbat, legértékesebbet keresni, válogatni.
Minket a legutóbbi értelmezés és elv vezérelt 25 éve, amikor megnyitottuk üzletünket. Ez a mai napig sem változott, azaz boltunkban csak olyan termékeket találsz, amelyek – meggyőződésünk szerint – a legjobbak között vannak a piacon, mind minőség, mind ár-érték arány tekintetében.
A Pólus Center nyitásáig vissza kell mennünk időben. 1996-ban még nagyon ismeretlen volt a „plaza” fogalma, – és azon belül is egy aprócska üzlet nyitása egy külső pesti kerületben joggal tűnt mindenki számára kockázatos vállalkozásnak. Ezzel szemben a nyitáskor és az azt követő napokban, hetekben olyan nagy számú vásárló fordult meg a házban, amiről álmodni sem mertünk. Azóta sem láttam bevásárló központban napokon át hömpölygő tömeget.
Szembesülni egy ekkora vásárló erővel óriási élmény vagy inkább megkönnyebbülés volt, mert fiatalon, elképzelhetetlenül kevés pénzzel vágtunk bele a gyerekcipő vállalkozásunkba, amely ha az első napokban nem produkált volna bevételt, akár röviddel a nyitás után lehúzhattuk volna a redőnyt.
A legfőbb titok a kis létszám és a megfelelő személyiségű munkatárs kiválasztása. Ennek köszönhető, hogy már-már baráti kapcsolat tudott kialakulni a munkatársak között, beleértve a tulajdonosokat is. Minden további tényező, a megbecsülés, munkaidőbeosztás, egymásra figyelés stb. már ennek a ténynek a következménye.
A vásárlói lojalitás a legfontosabbak egyike, többek közt ennek köszönhetjük, hogy alig van rajtunk kívül még egy üzlet a Pólusban, amelyik nyitás óta képes volt fent maradni. Gyakori az olyan vásárlónk, aki anno gyerekként a nálunk vásárolt cipőkben nőtt fel, ma pedig szülőként a saját gyermekének is nálunk vásárol.
A lojalitást törzsvásárlói programmal és nagycsaládos kedvezménnyel is próbáljuk ösztönözni, de a vevők minőségi kiszolgálását továbbra is nagyon fontosnak tartjuk.
Az elsőlépés cipők kiválasztása a legfontosabb, figyelembe kell venni a láb aktuális állapotát, azaz szükséges-e bármilyen korrekció, akár ortopéd orvosi javaslat figyelembe vétele. Az első években mindenképp, erős kérgű, hajlékony talpú, természetes anyagú cipő választása a javasolt.
A Szamos szupinált lábbelik a legkeresettebbek, melyek az egészséges gyermekláb fejlődését segítik. Keresettek még a többszörös Superbrand díjas Primigi lábbelik, amelyek a prémium minőséget képviselik, illetve a kitűnő ár-érték arányú DDstep cipők is nagyon népszerűek.
Ez a bejegyzés azoknak a webáruházaknak szól, akik digitális tartalmat
A fogyasztó elállása esetén a webáruháznak nemcsak kötelezettségei, hanem jogai
Az év vége felé sok webáruház kínálja kedvezményesen termékeit, és