AZ ÜGYVÉD VÁLASZOL

kategóriák
címkék
Összes téma
ÁSZF
Mi a teendő akkor, ha a forgalmazótól automata import formájában érkeznek az adatok és emiatt hibásan került az ár feltüntetésre, melyet meg is rendeltek?

Fontos, hogy a megrendelés befogadásának visszaigazolása még nem jelenti azt is, hogy a megrendelést köteles teljesíteni a webshop, ez kizárólag egy automata válaszüzenet volt. Ebben az esetben minden további jogkövetkezmény nélkül közölhető a vásárlóval az, hogy a megrendelést ezen az áron nem tudja a webshop teljesíteni és nem fogadja el a megrendelést.

Amennyiben visszaigazolták a rendelést, akkor fel kell mondani a szerződést a vásárlóval, levél formájában tájékoztatni kell a vásárlót, hogy ilyen áron a megrendelést nem tudja teljesíteni a webshop, ezért mondja fel az eladó a szerződést. Ez egyoldalú jognyilatkozat, nem szükséges a másik fél elfogadása.


dr_nemeth_adam

DR. NÉMETH ÁDÁM

Hosszú évek óta a projekt jogi szakmai felelőse. Az irodavezető dr. Németh Ádám infokommunikációs szakjogász, ők tartják karban a sablonokat, javasolják a szükséges módosításokat.