AZ ÜGYVÉD VÁLASZOL

kategóriák
címkék
Összes téma
Árfeltüntetés Egyéb kérdések hibás ár
Elírási hiba történt a webáruházamban egy termék árával kapcsolatban, 20.000 Ft helyett 2.000 Ft-os áron volt kint a termék az oldalon. Ezt a terméket sajnos megrendelték a rosszul feltűntetett áron. Nem reagál a vevő a se a telefonhívásomra, se a küldött SMS-re. Mi a teendő ilyen esetben?

Ebben az esetben a hibás ár miatt nem köteles a megrendelést teljesíteni.

Amennyiben 2 visszaigazoló e-maillel dolgozik, és csak az első ment ki, nyugodtan írja meg a vásárlónak, hogy hibás volt az ár, nem tudja teljesíteni ezen az áron a megrendelést.

Ha már visszament a megrendelést megerősítő e-mail, akkor fel kell mondani a szerződést (e-mailben is elég) és fel kell ajánlani a termék valós áron való megvásárlási lehetőségét.


dr_nemeth_adam

DR. NÉMETH ÁDÁM

Hosszú évek óta a projekt jogi szakmai felelőse. Az irodavezető dr. Németh Ádám infokommunikációs szakjogász, ők tartják karban a sablonokat, javasolják a szükséges módosításokat.