Mind a webshop főoldalára való kiírás, mind pedig a telefonos közlés megfelelő megoldás. A megrendelés a visszaigazolással jön létre, ezért az is elegendő, ha kikapcsolja az automatikus értesítéseket és a weboldalon nem lehet előre fizeti. Ezt követően célszerű egy udvarias válaszlevél, amelyben tájékoztatják a vásárlót arról, hogy a webáruház fejlesztés alatt van, a megrendelést nem tudja teljesíteni.
AZ ÜGYVÉD VÁLASZOL
2020.06.25.
Mi a teendő akkor, ha a webshopot rövidebb időre szüneteltetni szeretném? Ki kell írni a webshop főoldalára azt, hogy a webshop szünetel vagy telefonon keresztül kell közölni a megrendelőkkel?
DR. NÉMETH ÁDÁM
Hosszú évek óta a projekt jogi szakmai felelőse. Az irodavezető dr. Németh Ádám infokommunikációs szakjogász, ők tartják karban a sablonokat, javasolják a szükséges módosításokat.